FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie i kiedy odbędzie się konferencja?

Konferencja odbędzie się 27 lutego 2021r. Ze względu na obecną sytuację na świecie, związana z pandemią koronawirusa, konferencja zrealizowana zostanie online. Wszystkie informacje organizacyjne oraz techniczne, dzięki którym będzie mogli Państwo uczestniczyć w wydarzeniu, zostaną wysłane na Państwa adres mailowy podany przy rejestracji.

Ile kosztuje udział w konferencji?

Udział w konferencji jest płatny i wynosi 250zł.

Jaki jest numer konta oraz tytuł przelewu do wpłaty należności?

Opłatę za konferencję można dokonać na konto: 75 1090 1623 0000 0001 3289 3602 w banku Santander. W tytule należy wpisać imię i nazwisko oraz dopisek KONFERENCJA.

Co obejmuje opłata za konferencję?

Opłata obejmuje udział w konferencji online, 3-tygodniowy dostęp do nagrań, materiały prasowe oraz imienne certyfikaty uczestnictwa.

Czy otrzymam fakturę VAT za udział w konferencji?

Tak. Uczestnik po opłaceniu uczestnictwa otrzyma fakturę VAT. Należy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas rezerwacji miejsca.

Czy otrzymam dokument potwierdzający mój udział w konferencji?

Tak. Każda osoba, która opłaci udział w konferencji otrzyma mailowo potwierdzenie udziału w konferencji wraz z kodem dostępu na wydarzenie.

Jak zgłosić udział w konferencji?

Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://rejestracja.terapiemitochondrialne.pl/. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres biuro@mito-pharma.pl, wpisując w pole tematu: Konferencja – problemy z rejestracją.

Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa do 26 lutego 2021 lub do wyczerpania biletów.

Czy wykłady będą tłumaczone?

Tak. Wykłady będą przetłumaczone na język polski (lektor oraz napisy).

Kto może wziąć udział w konferencji?

Konferencja dedykowana jest lekarzom, pacjentom, dietetykom, fizjoterapeutom, farmaceutom, a także wszystkim, którzy są zainteresowani medycyną mitochondrialną oraz zdrowiem człowieka.

Co zrobić w sytuacji gdy z przyczyn losowych nie mogę wziąć udziału w konferencji?

Konferencja zostanie zarejestrowana i będzie dostępna przez okres kolejnych trzech tygodni na opłaconym koncie uczestnika konferencji.

Co się stanie jeśli nie zapłacę przed konferencją – czy to oznacza rezygnację z udziału?

Nieuregulowanie płatności przed terminem konferencji nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji online. Należy wówczas skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy pod numerem 95 736 50 50 lub mailowo biuro@mito-pharma.pl.

W jaki sposób zostanę powiadomiony o tym, że formularz zgłoszeniowy został dostarczony do organizatora konferencji?

Zaraz po rejestracji Online Zamawiający otrzyma drogą mailową automatycznie potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji. W przypadku braku odpowiedzi uczestnik proszony jest o kontakt z organizatorem pod numerem 95 736 50 50 lub mailowo biuro@mito-pharma.pl.

Jak mogę przejść z jednego pokoju do kolejnego pokoju?

W tym celu, podczas wydarzenia udostępniony zostanie odpowiedni interface umożliwiający przemieszczanie się między pokojami.

Skąd mogę pobrać materiały udostępnione uczestnikom konferencji online przez organizatora?

Informacja o dostępności materiałów wysłana będzie drogą mailową, po zakończeniu konferencji. W razie pytań zapraszam do kontaktu z naszym biurem sprzedaży pod nr tel. 95 7 36 50 50 lub mailowo biuro@mito-pharma.pl.

Skąd mam wiedzieć, że przyczyną złej jakości transmisji jest słaba przepustowość mojego Internetu?

Łącze internetowe użytkownika powinno mieć przepustowość większą niż 10 Mbps. W celu analizy problemu prosimy o skorzystanie z narzędzia, które pozwala na weryfikację zarówno łącza internetowego, jak i systemu operacyjnego oraz przeglądarki: https://www.speedtest.net/pl

Co zrobić , jeśli dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem lub nic nie słyszę?

W przypadku braku synchronizacji obrazu z dźwiękiem lub braku głosu prosimy o odświeżenie strony. Prosimy również sprawdzić ustawienia audio na urządzeniu, z którego korzystają Państwo podczas transmisji — czy dźwięk nie jest wyłączony lub wyciszony.

Co zrobić, gdy dźwięk / obraz zacina się lub nie działa płynnie?

W większości przypadków jest to spowodowane niewystarczającą przepustowością Pana/Pani łącza internetowego. W przypadku pozytywnej weryfikacji łącza pod adresem: https://www.speedtest.net/pl  prosimy o bezpośredni kontakt z Organizatorem.

Czy są przewidziane przerwy?

Tak. Podczas konferencji przewidziane będą krótkie, 5 minutowe przerwy między wkładami oraz jedna dłuższa, 15 minutowa w godzinach 11:45 – 12:00.

Jestem dziennikarzem i chcę wziąć udział w konferencji – czy muszę płacić za udział?

Dziennikarzy uprzejmie prosimy o kontakt z opiekunem wydarzenia.

OPIEKUN KONFERENCJI
tel:
512 318 523
Maciej Krawczyk

Rejestracja na V Konferencję Medycyny Mitochondrialnej Online

Cena biletu: 250 zł

«