
FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Konferencja odbędzie się 27 lutego 2021r. Ze względu na obecną sytuację na świecie, związana z pandemią koronawirusa, konferencja zrealizowana zostanie online. Wszystkie informacje organizacyjne oraz techniczne, dzięki którym będzie mogli Państwo uczestniczyć w wydarzeniu, zostaną wysłane na Państwa adres mailowy podany przy rejestracji.
Udział w konferencji jest płatny i wynosi 250zł.
Opłatę za konferencję można dokonać na konto: 75 1090 1623 0000 0001 3289 3602 w banku Santander. W tytule należy wpisać imię i nazwisko oraz dopisek KONFERENCJA.
Opłata obejmuje udział w konferencji online, 3-tygodniowy dostęp do nagrań, materiały prasowe oraz imienne certyfikaty uczestnictwa.
Tak. Uczestnik po opłaceniu uczestnictwa otrzyma fakturę VAT. Należy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas rezerwacji miejsca.
Tak. Każda osoba, która opłaci udział w konferencji otrzyma mailowo potwierdzenie udziału w konferencji wraz z kodem dostępu na wydarzenie.
Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://rejestracja.terapiemitochondrialne.pl/. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres biuro@mito-pharma.pl, wpisując w pole tematu: Konferencja – problemy z rejestracją.
Rejestracja trwa do 26 lutego 2021 lub do wyczerpania biletów.
Tak. Wykłady będą przetłumaczone na język polski (lektor oraz napisy).
Konferencja dedykowana jest lekarzom, pacjentom, dietetykom, fizjoterapeutom, farmaceutom, a także wszystkim, którzy są zainteresowani medycyną mitochondrialną oraz zdrowiem człowieka.
Konferencja zostanie zarejestrowana i będzie dostępna przez okres kolejnych trzech tygodni na opłaconym koncie uczestnika konferencji.
Nieuregulowanie płatności przed terminem konferencji nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji online. Należy wówczas skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy pod numerem 95 736 50 50 lub mailowo biuro@mito-pharma.pl.
Zaraz po rejestracji Online Zamawiający otrzyma drogą mailową automatycznie potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji. W przypadku braku odpowiedzi uczestnik proszony jest o kontakt z organizatorem pod numerem 95 736 50 50 lub mailowo biuro@mito-pharma.pl.
W tym celu, podczas wydarzenia udostępniony zostanie odpowiedni interface umożliwiający przemieszczanie się między pokojami.
Informacja o dostępności materiałów wysłana będzie drogą mailową, po zakończeniu konferencji. W razie pytań zapraszam do kontaktu z naszym biurem sprzedaży pod nr tel. 95 7 36 50 50 lub mailowo biuro@mito-pharma.pl.
Łącze internetowe użytkownika powinno mieć przepustowość większą niż 10 Mbps. W celu analizy problemu prosimy o skorzystanie z narzędzia, które pozwala na weryfikację zarówno łącza internetowego, jak i systemu operacyjnego oraz przeglądarki: https://www.speedtest.net/pl
W przypadku braku synchronizacji obrazu z dźwiękiem lub braku głosu prosimy o odświeżenie strony. Prosimy również sprawdzić ustawienia audio na urządzeniu, z którego korzystają Państwo podczas transmisji — czy dźwięk nie jest wyłączony lub wyciszony.
W większości przypadków jest to spowodowane niewystarczającą przepustowością Pana/Pani łącza internetowego. W przypadku pozytywnej weryfikacji łącza pod adresem: https://www.speedtest.net/pl prosimy o bezpośredni kontakt z Organizatorem.
Tak. Podczas konferencji przewidziane będą krótkie, 5 minutowe przerwy między wkładami oraz jedna dłuższa, 15 minutowa w godzinach 11:45 – 12:00.
Dziennikarzy uprzejmie prosimy o kontakt z opiekunem wydarzenia.
OPIEKUN KONFERENCJI
tel: 512 318 523
Maciej Krawczyk
Cena biletu: 250 zł
